Trip

Ora 22:40, sunt la o statie autobuz intre academie si eroilor, astept 226 sau 122. In casti canta vesnicele melodi ale unor formatii rock, volumul este dat la maxim, practic nu aud nimic din jur. Tot am impresia ca se uita cineva la mine cu toate ca sunt cam singurul nebun pe strazi la ora asta. Deodata parca aud o voce cum ma striga printre chitarile si basii melodiei, imi dau o casca jos si ma uit in jur, dar nu vad nimic. Ma uit in spate si deodata totul se intuneca in jur. O voce shoptita de femeie la urechea mea" "Wolf, iar te faci ca nu ma auzi? Nu e frumos sa stii." Ma intorc si vad o persoana care statea in spatele, avand privirea fixata asupra mea. Nu ii vedeam fata, avea o gluga pe cap care ii intuneca tot chipul si tot ce se vedea erau niste ochi rosii care straluceau in intuneric. Apoi aceasi voce soptita: "Ce, nu iti mai aduci aminte de mine? M-ai uitat asa rapid? Nuuuu... Doar ai uitat cum e in lumea asta nu? Nu mai stii cum e sa traiesti in intuneric si in infern nu? Nu e nimic iubire, o sa fim impreuna in curand!" Spunand astea, persoana disparu in intuneric. Nu am apucat sa ii raspund. Apoi am auzit iar vocea: "Apropo, tinete de bara in timpul mersului!" Si o bara portocalie imi aparu in partea dreapta. Cand o apuc, totul se lumineaza in jur si constat ca eram intr-un autobuz, era cel bun. Toata lumea se uita ciudat la mine, dar mie nu imi pasa. Mi-am pus casca in ureche si am ascultat muzica in continuare, ironia? Tocmai incepusera sa imi cante versurile: "Somewhere in time i will find you and haunt you again!" Primul meu gand? "Bring it on baby!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu