Eu


Nu stiu ce sa zic. Am incercat vreo 3-4 variante de a ma descrie deja si nici una nu mi se pare destul de buna. Adica prin nici una nu pot sa ma descriu. Imi este greu. Poate pentru ca eu sunt greu de inteles, ciudat si foarte schimbator. Acum sunt prietenos maine pot sa te iau la bataie, acum te iubesc maine te urasc. Sunt foarte schimbator si destul de aleatoriu. Nu am niste trasaturi bine definite, mi le schimb de la o zi la alta, vorbind de trasaturi psihice. Cred ca cel mai usor pot sa ma descriu fizic. Am 1.85m inaltime sau pacolo, par cret saten/saten deschis, ochii in 5 culori, stiu ca este greu de crezut dar ba ii am albastri, ba gri, ba verzi, ba caprui si am si galben pe interiorul lor. Nu sunt prea solid cu toate ca m-am ocupat cu multe sporturi de contact gen MMA s.a.m.d. Am o fire destul de vulcanica cateodata. Rocker, port inele destul de des si destul de multe (in jur de 6) dar unu o sa am mereu pe mana dreapta, degetul mijlociu. Cercel in urechea stanga si pe viitor vreau sa imi fac tatuaj pe omoplatul drept. Mai mult de atat nu stiu ce sa mai zic despre mine. Ii las pe ceilalti sa ma cunoasca mai bine. Daca pot.

Un comentariu:

  1. Deci, exact ca mine. Şi mie mi-a luat mult până am putut să mă descriu şi până la urmă, cu greu, am reuşit, dar tot fizic mai mult. [ :D ]


    E foooarte enervant câteodată, şi meriă bătut de trei ori pe zi, şi câteodată e preeea de treabă să fie Wolf. :x

    [PS: muşcă tot ce prinde, pe oricine, de oriunde :-$ ]

    RăspundețiȘtergere