Love and Hate

Este o linie fina intre dragoste si ura. Cu dragostea poti sa ranesti o persoana la fel de usor ca si cu ura. Sunt multe diferente intre aceste 2 lucruri dar ca sa treci de la dragoste la ura sau de la ura la dragoste nu este decat un singur pas. O singura greseala si poti trece de la dragoste la ura. O singura clipa si poti trece de la ura la dragoste. Sunt atatea de spus despre aceste 2 subiecte, dar nu le voi dezvolta acum. Am stat si m-am gandit foarte mult la acest subiect, dar va voi relata aici doar concluzia la care am ajuns, concluzie care are mai mult sau mai putin legatura cu subiectul. Numa eu sunt in stare sa gasesc o concluzie care nu are legatura cu subiectu oricum :)) Ma rog, concluzia mea este ca totul se intampla cu un motiv. Daca are sau nu legatura va voi lasa pe voi sa decideti :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu