In club (trip)

M-am chinuit cateva minute sa ajung pana la bar sa imi mai iau ceva de baut pentru ca simteam ca mor de sete. Am ramas singur intr-un final, era ora 4:35 dimineata si eu simteam o nevoie disperata dupa o bere rece. Intr-un final dupa ce ma observa barmanu imi da berea si eu ma asez pe un scaun inalt si imi aprind o tigare. Muzica facea tot barul sa vibreze, oamenii dansau in jurul meu dar eu imi vedeam linistit de bere si nici ca vroiam sa fac altceva in momentul ala. 3 tipe incep si danseaza in stanga mea, toti barbatii din club se uita la ele si incearca sa le agate, dar fara succes, ele refuzand pe oricine. Ajung prin dansul lor undeva in fata mea pe cealalta parte a barului. Miscarile lascive atrageau privirile tuturor. Muzica devenea din ce in ce mai ritmata si la fel si ele. Deodata totul in jurul meu parca incetineste. Totul in jurul meu parca incepe si se deformeaza, fetele devin hidoase, totul se misca atat de incet si parca insasi muzica suna acum ca o incantatie proasta. Oamenii incep sa aibe chip de drac, culorile se intrepatrund, luminile parca se materializeaza si te lovesc ca o bata de lemn. Totul este un haos total pe care nu il mai pot intelege, dar eu stau in continuare pe scaun si imi beau linistit berea. Nu ma mai impresioneaza astfel de momente din viata mea. Sticla din mana imi explodeaza si imprastie bere si cioburi peste tot. Simt o intepatura groaznica in zona sternului. Pun mana si constat ca sunt plin de sange. Cum? Nu e posibil! deodata trece cineva prin spatele meu si ma loveste din greseala. Totul era normal. Ma controlez pe piept si nu aveam nimic. Mai iau o gura de bere si ma ridic de pe scaun ducandu-ma in alta parte a clubului. Noaptea asta inca nu a inceput calumea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu