Cat trebuie sa mai astept ?

Cat mai trebuie sa caut ca sa gasesc

Un inger trimis de imparatul ceresc

Cat trebuie sa mai astept

Ca sa stau cu capul pe al tau piept

Inteleg ca nu's perfect

Dar in continuare o sa astept

Inca nu pot sa zic ca ceva in viata regret

Decat ca poate de cateva ori am gresit

Si de cateva ori am fost un ipocrit

Dar asta sunt eu si sa ma schimb nu am de gand

Chiar de am sufletul frant

Sunt singur si nu prea imi mai pasa

Poate ca eu sunt de alta rasa

Dar nu imi mai pasa

Poate ca sunt duferit dar ce mai conteaza

Spiritul meu tot ma lumineaza

Nu am prieteni adevarati

Si asta pt ca toti sunt niste crizati

Ce vor sa ma schimbe si sa ma controleze

Dar ei sunt cei ce o sa deraieze

Nu sunt sclavul nimanui sa stii

Si nu imi e frica asa ca te voi lovii

Nu imi este teama de nimic

Mai ales de unu ca tine un limbric

Voi va crede-ti mari si tari dar sa va vad

Daca ma calcati pe nervi o sa fie prapad

Sincer, nu mai am nevoie de nimic

Oricum nu sunt decat un pricajit

Nu am nevoie de prietena sau de iubita

Poate ca asa viata imi e sortita

Ma descurc si singur ce naiba

Si nu, nu am de gand zilnic sa fac laba

M-am saturat de relatii de cacat

Ma simt de parca dau la peste intr-un lac

Vreau sa iubesc sa simt ceva adevarat

Nu sa ma simt iar ca un ratat

M-am saturat de viata asta de rahat

M-am saturat, de prieteni prefacuti

Parca toti din aceeasi foaie sunt rupti

Toti m-au facut sa nu mai am incredere in oameni

Care parca sunt toti niste demoni

Toti sunt pusi sa faca numai rau

Toti sunt pusi sa te arunce intr-un hau

Din care sa nu mai poti sa iesi

In care sa ramai doar un les

M-am saturat sincer, m-am saturat!

Toti vor in viata asta sa ramai "curat"

Dar cum poti ramane asa

Cand ai atata temptatie in fata ta

Nu poti sa rezisti

Pe viata sa nu te pisi

M-am saturat de ei

De persoane ce se cred zmei

Ei sunt cei ce regreta

Viata toata desenata cu creta

Si stearsa de vant

Fara avant

Fara speranta

Parca toate au chitanta

Trebuie sa platesti totul

Nu ai cum sa mai iei potul

Cel mare si sa traiesti

Parca de la viata vrei sa chiulesti

Si sa pui pauza o vreme

Dar nu te teme

Poti sa rezisit, nu esti sungurul

Ce isi plange dorul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu