Nu mai stiu

Nu mai stiu ce e rau si ce e bine

Nu mai stiu ce sa fac pentru altii si ce sa fac pentru mine

Nu mai stiu care imi sunt prietenii adevarati

Atunci cand dupa cateva zile se fac uitati

Si toti ajung sa creada ca sunt unul din ratati

Dar defapt ce mai conteaza ?

Atunci cand nervii iti cedeaza

Atunci cand toti sunt impotriva ta

Atunci cand toti iti frang inima

Iti spun yo ce mai conteaza, nimic!

Conteaza doar ca tu sa fii fericit

In ceea ce faci, singur sau nu

Conteaza sa faci ceva nou

Nu sa fii ca un bibelou

Sa stai si sa nu actionezi

Trebuie doar putin sa meditezi

Sa te mai gandesti putin si la tine

La ceea ce iti place, la ce iti e bine

Sa nu te mai iei dupa ei

Caci ei sunt cei

Ce vor sa te ingroape in rutina

sa te faca sa crezi ca ziua este mereu senina

Dar cine sunt ei ca sa faci ce vor ?

Crezi ca lumea asta este a lor ?

Crezi ca ei sunt zeii tai ?

Dumnezeu nu exista

Si viata asta nu este decat o pista

De lansare pentru ceea ce o sa vina

Dar ca sa ajungi acolo trebuie sa iesi din rutina

Si sa vezi lumina

Sa iesi din lumea asta perfida si rea

Sa iti gasesti intradevar calea

Si sa faci ceva diferit

Care sa ii ingroape in lignit

Apoi sa le dai foc si sa ii vezi arzand

In timp ce tu ii privesti razand

De soarta lor si faptul ca nu au nimic special

Ma uit la ei si parca vad un serial

E ca in tanar si nelinistit frate

Oare o sa se faca vreodata dreptate ?

M-am decis

Poate o sa zici k snt un proscris

Dar nu mai am nevoie de prieteni ca voi

Nu mai am nevoie de strigoi

Pot sa ma descurc si singur

Pana la urma asa a fost mereu

Nu am fost niciodata ca un zmeu

Nu am zburat purtat de vant

Nu am avut niciodata un avant

Cred ca am fost sortit sa fiu singur si nefericit

Doar am fost de atatea ori umilit

Asta e, asa sunt eu

Si nu o sa fiu vreodata vreun smechereu

De cartier sau batausi cunoscut

Chiar daca multe lupte pe strazi am avut

Am ajuns sa ma urasc asa cum sunt

Dar mereu am incercat

Sa va fac pe plac

Dar nu am reusit

Viata incontinu m-a chinuit

Iar acum cred ca in sfarsit am cedat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu