Stii cum e?

Crezi ca stii cum e viata mea ?

Crezi ca ai trecut si u prin asa ceva?

Ia spune-mi tu acum

Crezi ca eu traiesc ca tine in fum?

Am pierdut mult in viata asta de cacat

Prieteni, familie totul parca s-a destramat

Cei mai bun prieteni ai mei sunt in mormant

Au murit si spre un loc bun si-au luat avant

Iar bunicu meu s-a dus demult

El era singurul din familie la care mai tineam

Era singurul in care incredere ink mai aveam

Dar acum toti sunt istorie

Au avut clipele lor de glorie

Dar s-au dus, au inchis ochii si au plecat

Si m-au lasat singur in lumea asta de cacat

Am fost singur cam toata viata mea

Dar cu oameni ca ei am cunoscut fericirea

Chiar daca nu dura decat o clipa

Macar acea clipa nu a fost risipa

Iar acum ce rost mai are sa traiesc?

Parca as trece zilnic inca un test

Renunt sa ma mai incred in omenire

Renunt sa incerc sa mai vad vreo sclipire

Viata mea e intunecata acum si doare

Incerc in fiecare zii sa fac o schimbare

Dar nu reusesc... Asta e

Incepe o noua zii, o noua poveste

Iar singur nu stiu cat o sa mai pot sa lupt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu