Ce este in jur

Onoare, familie, prietenie


Valori ce azi par o prostie


Sunt lucrur ce de mult au fost uitate


Lucruri ce fara valoare au fost lasate


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\


Uita-te in jur si ai sa vezi


Mai multi prefacuti decat gasesti pomi in livezi


Mai multi idioti decat mere in copac


Si multi cretini ce iti pun capac


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\


Nu mai stie lumea ce e aia onoare


Nu mai stiu cum sa ne mai ia banii cum sa ne omoare


Prietenia parca nu mai are nici o valoare


Iar viata parca nu mai are nici o culoare


Suntem toti la fel, poate asa si trebuie


Insa chestia asta sincer pe mine ma sperie


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\


Suntem in 2009, dar ce conteaza ?


Lumea asta parca mai rau involueaza


Am coborat din copac si cica ne-am civilizat


Dar eu cred ca suntem ca niste plante de cultivat


Ca niste oi de un cioban manate


Ca niste flori in panamt plasate


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\


Cum puteti sa nu vedeti ceea ce este in jur ?


Sa stati si sa inghititi al lor fum


Plin de sperante desarte si de iluzii


Bagate in noi ca niste perfuzii


Chiar nu vedeti ce se intampla


In jurul vostru in timp ce familia va este franta ?


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\


Am fost si eu ca voi, un egoist


Si sincer am fost foarte trist


Asta pana sa gasesc prieteni ce ca mine gandesc


Prieteni ce ma ajuta si care nu se feresc


Sa isi murdareasca mainile de noroi


Dar oare mai sunt oameni asa ca noi?


Oameni ce inca cred in onoare


Oameni ce nu vor sa auda de tradare


Oameni care gandesc cu inima si nu cu creierul


Care sa nu urmareasca sirul


De iluzii de mult fumate


Si de sperante de mult uitate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu